×

GyIK

Gyakran Ismételt Kérdések

1. RENDELÉS

1.1 Szükséges regisztrálnom?

Regisztráció nélkül, vendégként is lehet vásárolni. Aki regisztrál, annak csak regisztrációkor kell az adataikkal kitölteni az információs adatlapot (név, cím, stb) és további vásárlásokkor már elég csak bejelentkeznie.

Registrációs oldalunkon most azonnal rögzítheti adatait, hogy meggyorsítsa a vásárlásait a továbbiakban.

1.2 Hogy tudok regisztrálni?

A regisztrációs oldalunkon.

1.3 Hogy tudok rendelni?

A weboldalunkon található termékekre kattintva lehet méretet és színt választva a terméket a “kosárba” tenni, majd a vásárlás befejezését a “tovább a pénztárhoz” gomb segítségével teheti, ahol a fizetési módok közül lehet választani.

1.4 Nem sikerül terméket tennem a kosárba

Minden terméknél kell színt, méretet és mennyiséget választani mielőtt a kosárba lehetne tenni.

1.5 Hogy fizethetek a megrendelt termékekért?

Bankkártyával, előre utalással, utánvéttel.

1.6 Honnan fogom tudni, hogy a rendelésem rögzítésre került?

Egy rendelés befejezése után a vásárláskor megadott email címre küldünk egy emailt, ami a rendelést visszaigazolja.


2. SZÁLLÍTÁS

2.1 Mikor lesz a rendelésem feldolgozva?

A beérkező rendeléseket, ha 16:00 előtt érkeznek, még aznap elkezdjük összeállítani és még aznap postázzuk.

2.2 Mennyi idő, míg megkapom a csomagot?

Az MPL 2-3 napon belül kézbesíti a megrendelést tartalmazó csomagot.

2.3 Tudom utólag módosítani a szállítási címet?

Sajnos, a rendszerünk a megrendelés lezárásig megadott címet továbbítja kollégáink részére, így az utólagos cím módosításról nem kapunk tájékoztatást.

Go Top